reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Boriová

Barbora Boriová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ahojte ľudkovia, som rada, že ste na mňa klikli! :) Na mojom blogu nájdete široké spektrum vecí. Chcela by som, aby si každý čitateľ našiel to svoje. Tí,ktorí ľúbia čítať o vzťahoch, o veciach ohľadne zdravia, motovačné nabijáky a určite sem-tam informácie o nejakých pekných miestach,ktoré som kedy navštívila. A som presvedčená o tom, že aj mnoho ďalšieho za kolobehu inšpirácií. :) Dúfam, že sa budete na mojom blogu cítiť príjemne, že vám to dá niečo do života a že sa sem budete radi vracať! :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Zační sa milovať

Barbora Boriová

Zační sa milovať

Pamätáš si na ti reči našich mám, sestier a kamošiek, nad ktorými sme pretočili očami a povedali si, že je to len obyčajné utešenie, čo má ísť jedným uchom dnu a druhým von?

  • 2. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 434x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu